dilluns, 25 de febrer del 2008

El dia 25 de març sortim cap a Kathmandú


Ja estem nerviosos, el dia 25 de març, Sonia, Susana, Xaro i jo marxem cap al Nepal.Si, tots quatre marxem en missió humanitària. Us presentaré, la Sonia i la Xaro són infermeres, la Susana és pediatra i totes tres treballen al Cap El Temple de Tortosa, jo soc pallasso. Si mireu la foto, el que porta el nas vermell soc jo, el pallasso, a la meva esquerra teniu a la Susana (la pediatra), a la meva dreta teniu a la Sonia, la mes roseta, i la Xaro la morenassa.


Com us he dit el dia 25 marxem al Nepal, per a fer revisions mèdiques, i educació sanitària visitar als nens de tres dels orfanats de Kathmandú i un orfanat d'un poblet molt petit, al nord de kathmandú, ja a les muntanyes de l'Himalaia.


Com veieu a la foto anem sota l'ala d'una associació que es diu Nepal-Aki, us explico una mica els seus fins. L'Objectiu principal de l'associació Nepal-Aki, és la de contribuir al desenvolupament social del Nepal, centrant-se és gestionar tota l'ajuda possible als menors d'edat de nacionalitat nepalí, aquesta ajuda es canalitzarà mitjançant projectes de cooperació amb aquells orfanats i institucions d'acollida, vinculades al consulat del Nepal a Barcelona. Un dels projectes de col·laboració és el apadrinament de nenes i nens acollits en aquests centres.


El Nepal està considerat com un dels països mes pobres del món i els orfanats que acullen a nenes i nens amb problemes familiars i econòmics no disposen de cap tipus d'ajuda governamental. Aquesta associació també vol prestar tota l'ajuda que li demandin les famílies en procés de pre adopció, adopció i adopció consolidada, de nens de procedència de nacionalitat nepalí.

10 comentaris:

Pierluigi ha dit...

Felicitar-vos per aquesta gran feina que aneu a fer en aquell país tan bonic.

Anims i bon viatge !!!

Núria Sbd ; ) ha dit...

Dir-vos que us aniré seguint a través del blog i desitjar-vos que pogueu fer molta feina i despertar molts més somriures!

Una abraçada!

monicaijordi ha dit...

Bueno primer que rès, felicitar-vos a tots per ser tant valents! Jo estic tranquila perquè se que la meva germana estara molt bé al costat de la Susa i de la Xaro perquè son persones exelents de les que queden poques i pel que fa al Xavi no tinc el plaer de coneixe'l però segur que si esta al costat d'aquestes tres loques doncs no deu ser molt diferent a elles. Jo vull donar anims a la Sònia perque com tu saps a mi al principi no em va sembla bé que marxesis i deixesis a les meves dos perles soles en Jose Manuel, ja que pensava que era una locura tant petitetes. Però a mesura que la teva marxa es va aproximan, em sento mès orgullosa de ser la teva germana ja que tens que ser molt valenta per afrentar-te a aquesta situació. Esta clar que la gent pot pensar que ho fas perque vols i no tens dret a queixar-te, però jo se que et costara molt separar-te de les reines de la casa i del teu martit. Ell es una part molt important perque sense el seu recolçament incondicional no seria possible. Jo crec que la vostra vida cambiara desprès d'aquesta experiència i desitgo que us sigui molt enriquidora. Bé per no extendrem més et dire Sònia que en els moments que tinguis dolents, que els tindras, i trobis a faltar a les petites pues mira als ulls a dos petites d'allà i pensa que la Miri i l'Anna quan siguin grans es sentiran molt orgulloses de la seva mare i si trobes a faltar els seus petons, els seus somriures o els seus abraços , besa, somriu i abraça aquells nens que tan
d'amor segur que necesiten i imaginat tancant els ulls que per un moment son les teves princeses. I no et preucupis per rès perque ja saps que tan Jose Manuel com la resta de la familia estan al teu costat i que a les minudes no els hi faltara rès durant la teva ausencia. Perque tots estarem al seu costat tot el temps per fer-los la teva ausencia lo més facil possible. Bé i després de tot aquest rotllo desitjarvos a tots molta sort i anims que sou els millors. Xitos a tots!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

Molta sort i us envio la meva admiració i un aplaudiment ben fort per la vostra iniciativa.

(Xavi, al final no has pensat de passar, però pensa que també m'agradaria col.laborar, encara que sigui modestament)

júlia ha dit...

Per 2a vegada
... la primera no sé què ha passat
enviar-li bessitos a la bruixa de ma cosina.

Bon viatge, que us vagi molt bé i que em torneu tots sencerets.

No patirem per vosaltres, ja sou prou grandets per espabilar-vos.

Si us calgués alguna cosa, demaneu i buscarem la manera de fer-ho arribar.

Fins aviat!

Unknown ha dit...

Avans d'anar-m'en a dormir us vull desitjar un bon viatge. Disfruteu al màxim d'aquesta experiéncia i una miqueta cadasquna per mi, que no he pogut anar.
Doneu de la meva part una mica de carinyo i alegria als xiquets, que de segur ho necessiten en grandes dosis.
imma bardaji

Unknown ha dit...

La Rosa Ripo no ha tingut èxit amb el seu envio, però diu que no desespera i que ho provarà demà a casa seva. Us enviem una bufada de força per a quan arribeu allà.
Bona sort, bon viatge i ja ens comunicarem via això si es que podem
I. Bardaji
R. Ripolles

monicaijordi ha dit...

Bueno ja veig que fins Doha heu arribat bé. Se vos veu molt cansadets però ja teniu lo pitjor passat. Gràcies per penjar les fotos i aquet petit comentari perquè això almenys ens tranquilitza molt ja que fa moltes hores que no sabem rés. Bueno molts besitos a tots.

espe ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
espe ha dit...

Hola, sóc la Espe.
estic emocionada de llegir tots els comentaris.
espero que a hores d'ara ja esteu descansant per demà començar amb força.
us encoratjo en la vostra feina;sou fantàstics.
endavant.
Xaro,molts de besitos.